1428 просмотров

Retail Week Ecommerce Summit

Завершено
Дата проведения
17 февраля 2009
Место проведения
London


Ecommerce is the fastest growing sector of the retail landscape and vital to the future of retailers yet as the economic crisis deepens and the online market matures retailers need to innovate and strengthen their ecommerce platform in order to profit and gain effective ROI.

This summit will bring together the key stakeholders across the ecommerce landscape to provide solutions and practical strategies to deliver a profitable and sustainable  ecommerce and cross channel business.

Produced after extensive research within the retail industry, this unique two day summit is precisely shaped to suit you business needs.

Featuring four streams, this conference covers the full spectrum of ecommerce allowing delegates to tailor make their own agenda

Learn how to execute marketing channels to drive customers to your online store

Understand how your peers are perfecting channel integration to maximise profitability from all channels

Enhance bottom line profits by personalising the ecommerce experience and placing the customer at the heart of your operations

Deliver an effective framework to support your ecommerce growth


Устойчивое развитие: что эта стратегия дает бизнесу ритейлера и поставщика?
09.12.2020
В ходе мероприятия мы наметим те направления, которые нужно проработать, определим понятие УР, поделимся кейса...
175
BEST FOR SPORT
18.02.2021 — 20.02.2021
Международная B2B выставка спортивной индустрии, объединяющая российских и зарубежных производителей, дистрибь...
414
Отменено
Российская неделя текстильной и легкой промышленности 2021
01.03.2021 — 04.03.2021
Главный отраслевой форум организуется при поддержке Министерства промышленности и торговли РФ, Торгово-Промышл...
71
Textile&Home. Весна-2021
01.03.2021 — 03.03.2021
Международная выставка текстиля для дома и интерьеров Textile&Home
38
ИНТЕРТКАНЬ-2021.ВЕСНА
01.03.2021 — 03.03.2021
IX МЕЖДУНАРОДНАЯ ВЫСТАВКА «ИНТЕРТКАНЬ» – ведущая специализированная выставка тканей и текстильных материалов в...
57
3176 30.11.2020
Статья
Мария Евневич, «Максидом»: «Будем минимизировать убытки магазинов Castorama»
Как новый владелец будет интегрировать купленную сеть в свой бизнес?
1928 30.11.2020
Интервью
Максим Наумкин, Compo: «Торговые и производственные компании вне маркетплейса – умрут»
Почему крупные маркетплейсы скоро появятся в каждой нише, и что нужно сегодня делать компаниям, которые хотят сохранить долю рынка?
4109 27.11.2020
Интервью
Сергей Леонов, «Хороший выбор»: «Мы готовы поглощать сети»
Сеть не меняет цели стать третьей компанией на рынке, но пересмотрела планы развития.

public-4028a98f6b2d809a016b646957040052