Крупные мировые ритейлеры
Зарубежный опыт торговли
24 декабря 2008, 00:00 2760 просмотров

Tesco launches instore talent competition

Tesco has launched a talent contest in the UK. The company aims the competition, called 1Click2Fame, will rival Simon Cowell’s TV shows The X Factor and Britain’s Got Talent. Recording booths will be set up in Tesco stores next month, allowing wannabe celebrities to perform. The videos will be available on the internet and voted on by the public, with the contest’s winner collecting GBP100,000 (USD180,200). Organisers believe the Tesco’s competition will attract as many as 10,000 entrants. The store’s Entertainment Director Rob Salter said: "We are delighted to be part of this exciting new project. Tesco is always looking to give customers a little bit extra." There are five categories: music, comedy, dance, variety and street performance.

www.planetretail.net

Теги: tesco launches instore
Поделиться публикацией:
Актуально
Как меняется мерчандайзинг: ключевые тренды 2024 года
1002
Павел Прохоров, CEO компании Open Group, рассказал, что влияет на отрасль и как обеспечить эффективн...
Продукты из амаранта: новый суперфуд
394
Фруктово-зерновые батончики объединили пользу амаранта и натуральных фруктов.
«Ашан» возвращает баллы вместо денег и повышает лояльность
1927
Сеть внедрила новый инструмент для работы с возвратами на кассах.
Даниил Сикачина, «Победа»: «В следующем году задумываемся о развитии сети на Урале и в Северо-Западном округе»
1518
Сеть дискаунтеров провела ребрендинг, работает с СТМ и планирует вырасти до 700 магазинов в 2024 год...
Подписывайтесь на наши новостные рассылки, а также на каналы  Telegram , Vkontakte , Дзен чтобы первым быть в курсе главных новостей Retail.ru.
Добавьте "Retail.ru" в свои источники в Яндекс.Новости
Загрузка
Tesco launches instore talent competition

Tesco has launched a talent contest in the UK. The company aims the competition, called 1Click2Fame, will rival Simon Cowell’s TV shows The X Factor and Britain’s Got Talent. Recording booths will be set up in Tesco stores next month, allowing wannabe celebrities to perform. The videos will be available on the internet and voted on by the public, with the contest’s winner collecting GBP100,000 (USD180,200). Organisers believe the Tesco’s competition will attract as many as 10,000 entrants. The store’s Entertainment Director Rob Salter said: "We are delighted to be part of this exciting new project. Tesco is always looking to give customers a little bit extra." There are five categories: music, comedy, dance, variety and street performance.

www.planetretail.net

tesco, launches, instoreTesco launches instore talent competition
https://www.retail.ru/local/templates/retail/images/logo/login-retail-big.png 67243
https://www.retail.ru/local/templates/retail/images/logo/login-retail-big.png 67243
Retail.ru https://www.retail.ru
https://www.retail.ru/news/tesco-launches-instore-talent-competition/2008-12-24


public-4028a98f6b2d809a016b646957040052