Metro Group has leveraged the use of the Global Data Synchronization Network (GDSN) in Russia for product data alignment with Kraft Foods, Nestlé and Procter & Gamble. The giants deploy two different GDSN data-pool providers. Kraft, Nestlé and P&G are members of 1Sync (formerly Transora) while Metro Group uses SA2 Worldsync (formerly Sinfos) as its global home data pool, which is also the GS1-approved country data pool for the entire Russian user community. Active GDSN connections in Russia are a milestone for the data-synchronization industry given Russia’s dynamic market conditions. www.planetretail.net
23 декабря 2008, 00:00
5124 просмотра
Metro Group expands master data synchronisation in Russia
Статья относится к тематикам: Крупные мировые ритейлеры, Автоматизация торговли: ПО, кассы, сканеры, весы
Подписывайтесь на наши новостные
рассылки,
а также на каналы
Telegram
,
Vkontakte
,
Яндекс.Дзен
чтобы первым быть в курсе главных новостей Retail.ru.
Добавьте "Retail.ru" в свои источники в Яндекс.Новости
Добавьте "Retail.ru" в свои источники в Яндекс.Новости
Загрузка
-
16.10
Стимулирование продаж: создание преимуществ в рознице
Русская Школа Управления
-
1.
-
2.
-
3.
-
4.
-
5.
-
1.
-
2.
-
3.
-
4.Статья: Эквайринг: что не устраивает бизнес?1372
-
5.Кейс: Чем заманить сотрудников в офис1192