Eighty percent of Russians are concerned about the current financial crisis. As many as 59% of Russians named price increases as one of the most commonly experienced negative effects of such a crisis – revealed the Comcon market research company. Two third of respondents (66%) have been forced to economise on at least one of the 28 food products mentioned in the survey, while 26% said they stocked up on at least one of these products. The majority of those surveyed by Comcon have tried to cut spending on meat (56%) and fish (49%) specialties. Furthermore, visits to restaurants and cafes are commonly cited as a means of cutting spending; 10% of those who used to eat out either do so less frequently or not at all. Over a third (38%) frequents only inexpensive restaurants. Research was conducted online with a sample pool of 800 Russian aged 18-45 and living in cities with populations over 1 million. |
12 декабря 2008, 00:00
5371 просмотр
Russian customers face price increase
Поделиться публикацией:
Актуально
Экосистема технологий позволяет управлять и оценить работу персонала, оптимизировать расположение то...
Как вести бизнес в Индии? С чего начать? И каковы перспективы этого направления?
Приложение установили более 300 тысяч человек.
Спрос, продажи и предложение обсуждают рестораторы и поставщики.
Подписывайтесь на наши новостные
рассылки,
а также на каналы
Telegram
,
Vkontakte
,
Дзен
чтобы первым быть в курсе главных новостей Retail.ru.
Добавьте "Retail.ru" в свои источники в Яндекс.Новости
Добавьте "Retail.ru" в свои источники в Яндекс.Новости
Загрузка
-
1.
-
2.
-
3.
-
4.
-
5.
-
1.
-
2.Статья: Как изменятся цены на продукты в 2024 году1320
-
3.
-
4.
-
5.