Декоративное изображение
3 427

Поделиться

Metro Group launches efficiency programme

Metro Group in Germany has launched a comprehensive efficiency and value-enhancing programme called Shape 2012. It aims to ensure profitable growth in the long term, to increase customer awareness of the brand and to make the company more transparent, less complex and more efficiently managed. The Group’s structures will be simplified to realise the maximum growth momentum and customer orientation while significantly reducing costs. The intended potential for profit improvements until 2012 and beyond will amount to EUR1.5 billion (USD2.0 billion). Half of this amount will result from cost savings. The remaining amount is to be realised through improved productivity and other profit-enhancing measures. The improved profit margins resulting from the Shape 2012 will depend heavily on the development of macroeconomic conditions in its sales markets.

www.planetretail.net

Интервью
Декоративное изображение

Дона Ромашова, «Яндекс Лавка»: «В 2024 году рост продаж СТМ в «Яндекс Лавке» составил 150%»

Как онлайн-ритейлер развивает собственные марки в разных продуктовых категориях и ценовых сегментах.

Декоративное изображение
Декоративное изображение
Retail.ru использует файлы cookie для хранения данных, производит сбор статистики с помощью сервиса Яндекс Метрика.
Продолжая использовать сайт, вы даёте согласие на работу с этими файлами