Декоративное изображение
3 926

Carrefour France promotes Carrefour’s 'menu for 1 euro'

Following the launch of its new “communication platform” using the slogan ‘le positif est de retour’ (positivity is back), Carrefour is now launching a campaign highlighting six menu ideas at less than EUR1 (USD1.40) per person. Produced by Publicis, the campaign will run on TV and in the 1,200 Carrefour stores in France. The menus, made using Carrefour own-branded products, are "to reduce the daily food bill while purchasing power is at the heart of all daily concerns", Carrefour said.

www.planetretail.net

Интервью
Декоративное изображение

Юлия Батенина, «Группа Лента»: «Цифровизация контроля качества позволит заглянуть внутрь авокадо»

Про машинное зрение для контроля качества продуктов фреш и работы сотрудников производства, о подходе к списаниям и рекламациям и многом другом.

Декоративное изображение
Декоративное изображение