Декоративное изображение
3 776

Поделиться

Carrefour France promotes Carrefour’s 'menu for 1 euro'

Following the launch of its new “communication platform” using the slogan ‘le positif est de retour’ (positivity is back), Carrefour is now launching a campaign highlighting six menu ideas at less than EUR1 (USD1.40) per person. Produced by Publicis, the campaign will run on TV and in the 1,200 Carrefour stores in France. The menus, made using Carrefour own-branded products, are "to reduce the daily food bill while purchasing power is at the heart of all daily concerns", Carrefour said.

www.planetretail.net

Интервью
Декоративное изображение

Дона Ромашова, «Яндекс Лавка»: «В 2024 году рост продаж СТМ в «Яндекс Лавке» составил 150%»

Как онлайн-ритейлер развивает собственные марки в разных продуктовых категориях и ценовых сегментах.

Декоративное изображение
Декоративное изображение
Retail.ru использует файлы cookie для хранения данных, производит сбор статистики с помощью сервиса Яндекс Метрика.
Продолжая использовать сайт, вы даёте согласие на работу с этими файлами