Реклама на retail.ru

Декоративное изображение
Мы в соцсетях
Декоративное изображение
3 656

Поделиться

Tesco Fresh & Easy shifts focus to value

Tesco-owned Fresh & Easy is making major changes to put more focus on value and adding about 1,000 SKUs to its small format stores’ current 3,500 product assortment, Reuters reported. "This isn't about changing the concept of Fresh & Easy," Tesco spokesman Jonathan Church said. "What we've got to do is fine-tune the model for the customer we have before us today."

Church said the stores' new products would include Fresh & Easy quiche, pita chips and gourmet hamburger buns, low-priced store brands like the upcoming Mother's Joy breakfast cereal and nationally available items like Guerrero tortillas. www.planetretail.net

Интервью
Декоративное изображение

Евгений Дутов, «Дикси»: «В формате у дома сервис должен соответствовать запросам покупателей»

Об изменениях в операционных процессах, эффективности сотрудников, текучести кадров и о том, чего хотят клиенты.

Декоративное изображение
Декоративное изображение
Retail.ru использует файлы cookie для хранения данных, производит сбор статистики с помощью сервиса Яндекс Метрика.
Продолжая использовать сайт, вы даёте согласие на работу с этими файлами