Tesco and consumer goods company Unilever have joined forces to create the perfect convenience store. The Financial Times reported that the two have re-arranged the food-to-go aisles across 1,500 Tesco Express stores and are now looking into other areas that could be improved. The move is part of a two year research project into the ‘ideal store’ carried out by Unilever. The ideal stores were initially constructed using computer simulations, before being tested at a Co-op outlet in 2007. Sales increased 9% at the store during the first few weeks.
10 марта 2009, 00:00
3312 просмотра
Tesco and Unilever team up to create perfect convenience store
Статья относится к тематикам: Крупные мировые ритейлеры, Зарубежный опыт торговли
Подписывайтесь на наши новостные
рассылки,
а также на каналы
Telegram
,
Vkontakte
,
Яндекс.Дзен
чтобы первым быть в курсе главных новостей Retail.ru.
Добавьте "Retail.ru" в свои источники в Яндекс.Новости
Добавьте "Retail.ru" в свои источники в Яндекс.Новости
Загрузка
-
16.10
Стимулирование продаж: создание преимуществ в рознице
Русская Школа Управления
-
1.
-
2.
-
3.
-
4.
-
5.
-
1.
-
2.
-
3.
-
4.Статья: Движущая сила: как арендовать фургон и сэкономить1250
-
5.