Реклама на retail.ru

Декоративное изображение
Мы в соцсетях
Декоративное изображение
2 357

Поделиться

Like 4 Like Club reports strong week for non-fashion specialists

BDO Stoy Hayward's Like 4 Like Club has reported a very strong performance by non-fashion retailers in the week to December 28.

The club, which comprises mid-cap specialist retailers in the non-food market, reported a massive 51.7 per cent like-for-like increase among its non-fashion members, although this was helped by additional pre-Christmas shopping days falling in the week this year. Gifts, accessories and confectionary performed particularly well.

Even homewares like-for-likes increased, although only by a much smaller 0.4 per cent and with the help of deep discounting.

Fashion members of the club reported a 3 per cent fall, although an improvement on recent weeks. Premium brands, lingerie and footwear did well, but mid-market brands struggled.

www.retail-week.com

Интервью
Декоративное изображение

Евгений Дутов, «Дикси»: «В формате у дома сервис должен соответствовать запросам покупателей»

Об изменениях в операционных процессах, эффективности сотрудников, текучести кадров и о том, чего хотят клиенты.

Декоративное изображение
Декоративное изображение
Retail.ru использует файлы cookie для хранения данных, производит сбор статистики с помощью сервиса Яндекс Метрика.
Продолжая использовать сайт, вы даёте согласие на работу с этими файлами