At one store in Vélizy, France, Auchan has started to test a solution that aims to speed up shopping for customers by optimising their way through the store. To use the solution, provided by technology company Keyshopping, customers edit a shopping list online before they start their trip through the brick and mortar outlet. The solution then optimises the customer’s route through the store and sends the optimised list to the customer – either for printing out or as SMS text on his mobile phone.
19 января 2009, 00:00
4590 просмотров
Auchan tests shopping list optimisation
Теги:
auchan
Статья относится к тематикам: Крупные мировые ритейлеры, Зарубежный опыт торговли, Исследования и рейтинги
Подписывайтесь на наши новостные
рассылки,
а также на каналы
Telegram
,
Vkontakte
,
Яндекс.Дзен
чтобы первым быть в курсе главных новостей Retail.ru.
Добавьте "Retail.ru" в свои источники в Яндекс.Новости
Добавьте "Retail.ru" в свои источники в Яндекс.Новости
Загрузка
-
1.
-
2.
-
3.
-
4.
-
5.
-
1.
-
2.
-
3.
-
4.Фоторепортаж: «Дарвин» в Солнечногорске: магазин с солнечным куполом1234
-
5.Товар на полку: Выделенный или совмещенный мерчандайзер: критерии выбора583