Здесь может быть Ваша реклама

Подробнее
4705

Поделиться

Auchan tests shopping list optimisation

At one store in Vélizy, France, Auchan has started to test a solution that aims to speed up shopping for customers by optimising their way through the store. To use the solution, provided by technology company Keyshopping, customers edit a shopping list online before they start their trip through the brick and mortar outlet. The solution then optimises the customer’s route through the store and sends the optimised list to the customer – either for printing out or as SMS text on his mobile phone.

www.planetretail.net 

Интервью

Декоративное изображение

Иннокентий Лукьянов, АСТ: «В работе с ритейлом исходим из потребностей индустрии, опираясь на лучшие предложения страховщиков»

Какие риски и как страхует ритейл, как снизить стоимость страхования и когда страховой консалтинг необходим бизнесу?

Декоративное изображение
Retail.ru использует файлы cookie для хранения данных.
Продолжая использовать сайт, вы даёте согласие на работу с этими файлами