E-commerce. Маркетплейсы
Общеотраслевое
24 марта 2010, 00:00 2465 просмотров

Arcadia Group Topshop online expands to new markets

Arcadia Group-owned clothing banner Topshop has expanded its online offer to more countries and is now available in additional 12 shipping destinations: Bulgaria, Canada, China, Czech Republic, Hong Kong, Hungary, Republic of Korea, Lithuania, Poland, Romania, Slovakia and Turkey. “This expansion means our customers can get full access to the brand and iconic British style straight to their door from over 30 countries,” said Head of E-commerce Kate Walmsley. Topshop.com, which launched in 2001, features more than 300 new products a week, trend advice, editorial features, a weekly newsletter and a blog.

www.planetretail.net

 

Теги: topshop
Статья относится к тематикам: E-commerce. Маркетплейсы, Общеотраслевое
Поделиться публикацией:
Актуально
Искусственный интеллект в ритейле: распознавание планограмм, продуктов и цен на полках
1144
ИИ в ритейле на 60% сокращает работу мерчандайзеров и повышает продажи за счет контроля выкладки...
Денис Аникин, бренд Alexander Bogdanov: «За год мы продали на 20% больше изделий, помогли открытия новых магазинов и продвижение»
491
Премиальный бренд одежды расширяет каналы продаж и ассортимент, переформатирует магазины, актив...
MosHome 2024: must have для тех, кто ищет новых партнеров по поставкам
619
Гид по международной выставке потребительских товаров для дома, сада, спорта и отдыха.
Подписывайтесь на наши новостные рассылки, а также на каналы  Telegram , Vkontakte , Дзен чтобы первым быть в курсе главных новостей Retail.ru.
Добавьте "Retail.ru" в свои источники в Яндекс.Новости
Загрузка
Arcadia Group Topshop online expands to new markets

Arcadia Group-owned clothing banner Topshop has expanded its online offer to more countries and is now available in additional 12 shipping destinations: Bulgaria, Canada, China, Czech Republic, Hong Kong, Hungary, Republic of Korea, Lithuania, Poland, Romania, Slovakia and Turkey. “This expansion means our customers can get full access to the brand and iconic British style straight to their door from over 30 countries,” said Head of E-commerce Kate Walmsley. Topshop.com, which launched in 2001, features more than 300 new products a week, trend advice, editorial features, a weekly newsletter and a blog.

www.planetretail.net

 

topshopArcadia Group Topshop online expands to new markets
https://www.retail.ru/local/templates/retail/images/logo/login-retail-big.png 67243
https://www.retail.ru/local/templates/retail/images/logo/login-retail-big.png 67243
Retail.ru https://www.retail.ru
https://www.retail.ru/news/arcadia-group-topshop-online-expands-to-new-markets/2010-03-24


public-4028a98f6b2d809a016b646957040052