Баннер ФЗ-54
facebookvkenvelopeuseraddeyebasketkeyloupearrow-leftarrow-right
14 января 2009, 00:00 3261 просмотр

X5 Retail Group abandons its loyalty scheme

X5 Retail Group Head of Investor Relations Anna Kareva reported that customer loyalty card in Pyaterochka supermarkets stopped running on 1 January 2009. However, its loyalty scheme continues to run in Karusel hypermarkets and Perekrestok stores. Abolishing its loyalty scheme, reducing the number of product lines from 5,000 to 3,500 in December, and focus on the store efficiency suggests that X5 is converting Pyaterochka stores to a discount format of Western European standards.

 www.planetretail.net

Статья относится к тематикам: Retail, Лояльность в ритейле
Поделиться публикацией:
Уберизация, выход из тени, автоматизация, уменьшен...
1400
Производители идут в онлайн - что выбрать интернет...
604
Альберт Занчурин, директор по развитию агропромышл...
1997
Ольга Наумова, генеральный директор «Пятерочки» (X...
6044
Компания сетевого маркетинга тестирует формат для ...
6417
Торговый зал — лишь небольшая часть бизнеса. Наш м...
7013
Самые читаемые, обсуждаемые и запоминающиеся
3589

X5 Retail Group Head of Investor Relations Anna Kareva reported that customer loyalty card in Pyaterochka supermarkets stopped running on 1 January 2009. However, its loyalty scheme continues to run in Karusel hypermarkets and Perekrestok stores. Abolishing its loyalty scheme, reducing the number of product lines from 5,000 to 3,500 in December, and focus on the store efficiency suggests that X5 is converting Pyaterochka stores to a discount format of Western European standards.

 www.planetretail.net

X5 Retail Group abandons its loyalty schemeX5 Retail Group, abandons, loyalty scheme
https://www.retail.ru/local/templates/retail/images/logo/login-retail-big.png 243 67
X5 Retail Group abandons its loyalty scheme
https://www.retail.ru/local/templates/retail/images/logo/login-retail-big.png 243 67
SITE_NAME https://www.retail.ru
https://www.retail.ru/news/34965/2018-01-21

  1. Как оцениваете 2017 год для вашей компании? Выберите утверждение, которое вам ближе