Russian grocery retailer X5 Retail Group plans to reorganise and expand its store portfolio. The company is looking to introduce a new concept for its Karusel hypermarkets in 2013 and develop a Kopeika neighbourhood store chain. The new Karusel format will be based on better optimisation of the product assortment. X5 CEO Andrey Gusev said: “X5 may start opening neighbourhood stores under the brand Kopeika. X5 is developing neighbourhood stores with sales areas of 100-200 square metres under the Perekrestok-Express, Citimag and Pyaterochka Mini. We might maintain these brands and use the Kopeika brand parallel with them.” It is important to note that X5 introduced its e-commerce banner E5 at the beginning of this year.
6 февраля 2012, 17:04
2289 просмотров
X5 Retail Group plans to revamp Karusel hypermarkets
Статья относится к тематикам: Крупные мировые ритейлеры, Маркетинг и экономика торговли
Поделиться публикацией:
Актуально
Экосистема технологий позволяет управлять и оценить работу персонала, оптимизировать расположение то...
О новом решении для работы с промо.
ИИ в ритейле на 60% сокращает работу мерчандайзеров и повышает продажи за счет контроля выкладки...
Гид по международной выставке потребительских товаров для дома, сада, спорта и отдыха.
Подписывайтесь на наши новостные
рассылки,
а также на каналы
Telegram
,
Vkontakte
,
Дзен
чтобы первым быть в курсе главных новостей Retail.ru.
Добавьте "Retail.ru" в свои источники в Яндекс.Новости
Добавьте "Retail.ru" в свои источники в Яндекс.Новости
Загрузка
-
1.
-
2.
-
3.
-
4.
-
5.
-
1.
-
2.Статья: Как изменятся цены на продукты в 2024 году1991
-
3.Статья: Постное меню: мода на здоровье1351
-
4.
-
5.