Otto Group-owned business-to-consumer parcel delivery service Hermes, backbone of the company’s mail order and e-commerce retail operations, has entered the Russian consumer parcels market under its European expansion strategy. The company has formed an alliance with a Moscow-based supermarket chain and set up 10 Parcel Shops, Hanjo Schneider, Otto Group logistics board member and head of Hermes Europe, told the magazine One-to-one in an interview. “Once that has started well, we will make a gradual rollout,” he said. Otto Group claims to be the country’s mail order market leader and recently took over Quelle Russia from Arcandor (KarstadtQuelle). “Russia is a significant growth market, where we see plenty of potential,” he commented.
1 апреля 2010, 00:00
3070 просмотров
Otto Group Hermes parcel service enters Russia
Статья относится к тематикам: Fashion. Одежда. Обувь. Аксессуары
Поделиться публикацией:
Актуально
Как изменилось поведение покупателей, какова конъюнктура рынка и чего ожидать.
Премиальный бренд одежды расширяет каналы продаж и ассортимент, переформатирует магазины, актив...
Гид по международной выставке потребительских товаров для дома, сада, спорта и отдыха.
Павел Прохоров, CEO компании Open Group, рассказал, что влияет на отрасль и как обеспечить эффективн...
Подписывайтесь на наши новостные
рассылки,
а также на каналы
Telegram
,
Vkontakte
,
Дзен
чтобы первым быть в курсе главных новостей Retail.ru.
Добавьте "Retail.ru" в свои источники в Яндекс.Новости
Добавьте "Retail.ru" в свои источники в Яндекс.Новости
Загрузка
-
1.
-
2.
-
3.
-
4.
-
5.
-
1.
-
2.
-
3.
-
4.
-
5.Товар на полку: Где и как продавать мебель в 2024 году?534