Зарубежный опыт торговли
Общеотраслевое
4 декабря 2008, 00:00 3554 просмотра

Amazon in rewards programme partnership with Citigroup

Citigroup has teamed its customer loyalty programme with online retailer Amazon in what the financial services company called the largest-ever rewards programme. The partnership gives 13 million Citi card members the ability to shop online for goods fulfilled by Amazon. Citi shoppers will have to go to the loyalty programme's website, not Amazon, to redeem rewards. The programme is part of a long-term strategy to inspire loyalty by providing more rewards selection and better customer service, said Nancy Gordon, Executive Vice President of Citi's rewards programme, called ‘ThankYou Network’. Amazon currently partners with a number of other companies in similar initiatives.

www.planetretail.net

Статья относится к тематикам: Зарубежный опыт торговли, Общеотраслевое
Поделиться публикацией:
Актуально
Даниил Сикачина, «Победа»: «В следующем году задумываемся о развитии сети на Урале и в Северо-Западном округе»
1962
Сеть дискаунтеров провела ребрендинг, работает с СТМ и планирует вырасти до 700 магазинов в 2024 год...
Продукты из амаранта: новый суперфуд
517
Фруктово-зерновые батончики объединили пользу амаранта и натуральных фруктов.
«Ашан» возвращает баллы вместо денег и повышает лояльность
2624
Сеть внедрила новый инструмент для работы с возвратами на кассах.
Подписывайтесь на наши новостные рассылки, а также на каналы  Telegram , Vkontakte , Дзен чтобы первым быть в курсе главных новостей Retail.ru.
Добавьте "Retail.ru" в свои источники в Яндекс.Новости
Загрузка
Amazon in rewards programme partnership with Citigroup

Citigroup has teamed its customer loyalty programme with online retailer Amazon in what the financial services company called the largest-ever rewards programme. The partnership gives 13 million Citi card members the ability to shop online for goods fulfilled by Amazon. Citi shoppers will have to go to the loyalty programme's website, not Amazon, to redeem rewards. The programme is part of a long-term strategy to inspire loyalty by providing more rewards selection and better customer service, said Nancy Gordon, Executive Vice President of Citi's rewards programme, called ‘ThankYou Network’. Amazon currently partners with a number of other companies in similar initiatives.

www.planetretail.net

amazon, programme, partnershipAmazon in rewards programme partnership with Citigroup
https://www.retail.ru/local/templates/retail/images/logo/login-retail-big.png 67243
https://www.retail.ru/local/templates/retail/images/logo/login-retail-big.png 67243
Retail.ru https://www.retail.ru
https://www.retail.ru/news/amazon-in-rewards-programme-partnership-with-citigroup/2008-12-04


public-4028a98f6b2d809a016b646957040052