Крупные мировые ритейлеры
Зарубежный опыт торговли
24 декабря 2008, 00:00 2755 просмотров

Tesco launches instore talent competition

Tesco has launched a talent contest in the UK. The company aims the competition, called 1Click2Fame, will rival Simon Cowell’s TV shows The X Factor and Britain’s Got Talent. Recording booths will be set up in Tesco stores next month, allowing wannabe celebrities to perform. The videos will be available on the internet and voted on by the public, with the contest’s winner collecting GBP100,000 (USD180,200). Organisers believe the Tesco’s competition will attract as many as 10,000 entrants. The store’s Entertainment Director Rob Salter said: "We are delighted to be part of this exciting new project. Tesco is always looking to give customers a little bit extra." There are five categories: music, comedy, dance, variety and street performance.

www.planetretail.net

Теги: tesco launches instore
Поделиться публикацией:
Актуально
Галя уходит в цифру, или Цифровые двойники в ритейле
350
Экосистема технологий позволяет управлять и оценить работу персонала, оптимизировать расположение то...
Сергей Поляков, Holding Finance Broker: «Прежде чем начать торговать с Индией, нужно оценить возможные риски»
571
Как вести бизнес в Индии? С чего начать? И каковы перспективы этого направления?
Мобильное приложение сети «Виктория» показывает результаты: больше лояльности, вовлеченности и продаж
382
Приложение установили более 300 тысяч человек.
Постное меню: мода на здоровье
711
Спрос, продажи и предложение обсуждают рестораторы и поставщики.
Подписывайтесь на наши новостные рассылки, а также на каналы  Telegram , Vkontakte , Дзен чтобы первым быть в курсе главных новостей Retail.ru.
Добавьте "Retail.ru" в свои источники в Яндекс.Новости
Загрузка
Tesco launches instore talent competition

Tesco has launched a talent contest in the UK. The company aims the competition, called 1Click2Fame, will rival Simon Cowell’s TV shows The X Factor and Britain’s Got Talent. Recording booths will be set up in Tesco stores next month, allowing wannabe celebrities to perform. The videos will be available on the internet and voted on by the public, with the contest’s winner collecting GBP100,000 (USD180,200). Organisers believe the Tesco’s competition will attract as many as 10,000 entrants. The store’s Entertainment Director Rob Salter said: "We are delighted to be part of this exciting new project. Tesco is always looking to give customers a little bit extra." There are five categories: music, comedy, dance, variety and street performance.

www.planetretail.net

tesco, launches, instoreTesco launches instore talent competition
https://www.retail.ru/local/templates/retail/images/logo/login-retail-big.png 67243
https://www.retail.ru/local/templates/retail/images/logo/login-retail-big.png 67243
Retail.ru https://www.retail.ru
https://www.retail.ru/news/tesco-launches-instore-talent-competition/2008-12-24


public-4028a98f6b2d809a016b646957040052