H-E-B has launched a marketing campaign aimed at increasing the number of consumers eating at home. The ‘Feed a Family of Four for Less than USD10’ programme uses H-E-B’s ‘Fully Cooked’ private label entrees as the centrepiece. The programme features recipes for seven meals including spaghetti and meatballs, popcorn chicken salad and a Texas ranch burger. According to H-E-B, the meals require “hardly any prep time” and “no skills are required”.
14 октября 2008, 00:00
2717 просмотров
H-E-B encourages families to eat at home
Теги:
retail
Поделиться публикацией:
Актуально
Экосистема технологий позволяет управлять и оценить работу персонала, оптимизировать расположение то...
Как вести бизнес в Индии? С чего начать? И каковы перспективы этого направления?
Приложение установили более 300 тысяч человек.
Спрос, продажи и предложение обсуждают рестораторы и поставщики.
Подписывайтесь на наши новостные
рассылки,
а также на каналы
Telegram
,
Vkontakte
,
Дзен
чтобы первым быть в курсе главных новостей Retail.ru.
Добавьте "Retail.ru" в свои источники в Яндекс.Новости
Добавьте "Retail.ru" в свои источники в Яндекс.Новости
Загрузка
-
1.
-
2.
-
3.
-
4.
-
5.
-
1.
-
2.Статья: Как изменятся цены на продукты в 2024 году1529
-
3.
-
4.
-
5.