Реклама на retail.ru
Здесь может быть
Ваша реклама
Подпишитесь
на новости ритейла
Получайте новости
индустрии ритейла первым!
Здесь может быть Ваша реклама
ПодробнееПоделиться
H-E-B encourages families to eat at home
H-E-B has launched a marketing campaign aimed at increasing the number of consumers eating at home. The ‘Feed a Family of Four for Less than USD10’ programme uses H-E-B’s ‘Fully Cooked’ private label entrees as the centrepiece. The programme features recipes for seven meals including spaghetti and meatballs, popcorn chicken salad and a Texas ranch burger. According to H-E-B, the meals require “hardly any prep time” and “no skills are required”.
Интервью
![Декоративное изображение](https://www.retail.ru/upload/iblock/4e3/dlev0455kgnsgk9mgc81dyhsic3oktm5/anonsAndrei_-Gerasimchuk-_1_.jpg)
Андрей Герасимчук, ProSpace: «Спрос на решения для управления торговыми инвестициями будет расти»
Зачем «Смарт-Ком» сменила позиционирование на ProSpace, каких решений для сферы FMCG не хватает на отечественном ИТ-рынке и какие инновации наиболее перспективны?