Декоративное изображение
4 416

Поделиться

Tesco sees organic and premium private label sales grow

Tesco’s Chief Executive Terry Leahy said that the company’s sales of organic food and its own brand 'Finest' range were outpacing the rest of the business in the UK, Just-Food reported. Leahy said the UK economy was “past the low point” and said the retailer was seeing signs that consumers are treating themselves once again.

 www.planetretail.net

Интервью
Декоративное изображение

Дона Ромашова, «Яндекс Лавка»: «В 2024 году рост продаж СТМ в «Яндекс Лавке» составил 150%»

Как онлайн-ритейлер развивает собственные марки в разных продуктовых категориях и ценовых сегментах.

Декоративное изображение
Декоративное изображение
Retail.ru использует файлы cookie для хранения данных, производит сбор статистики с помощью сервиса Яндекс Метрика.
Продолжая использовать сайт, вы даёте согласие на работу с этими файлами