Декоративное изображение
2 908

Поделиться

Reliance Retail rethinks placement strategy

India-based Reliance Retail is rethinking its strategy of focusing on standalone speciality stores and large hypermarkets and is now considering housing a number of brands together in 700-1,000 square metre stores. According to local press reports, the stores will have zones dedicated to food & grocery (Reliance Fresh), apparel (Reliance Trendz), footwear (Reliance Footwear) and electrical goods (Reliance Digital).

www.planetretail.net

Интервью
Декоративное изображение

Любовь Козьмина, «Дрогери Союз»: «Мы создали качественный портфель СТМ и планируем до 2027 года нарастить его долю до 20%»

За 10 лет работы «Дрогери Союз» утроил количество участников, создал портфель из 24 СТМ и др.

Декоративное изображение
Декоративное изображение
Retail.ru использует файлы cookie для хранения данных, производит сбор статистики с помощью сервиса Яндекс Метрика.
Продолжая использовать сайт, вы даёте согласие на работу с этими файлами