Здесь может быть Ваша реклама

Подробнее
3847

Поделиться

McDonald’s trials reduced prices in China

 

McDonald’s in China has partially cut its prices in Guangzhou, Shenzhen and Nanjing on a trial basis till the end of the year. Prices of various main courses will be reduced by 30%. If this initiative succeeds in stimulating sales during lunch time, the promotion will be extended to the main inland cities of the country. During 2008, McDonald’s in China increased its prices three times because of rising prices of raw materials, papers, labour cost and oil.

 www.planetretail.net

Интервью

Декоративное изображение

Андрей Герасимчук, ProSpace: «Спрос на решения для управления торговыми инвестициями будет расти»

Зачем «Смарт-Ком» сменила позиционирование на ProSpace, каких решений для сферы FMCG не хватает на отечественном ИТ-рынке и какие инновации наиболее перспективны?

Декоративное изображение
Retail.ru использует файлы cookie для хранения данных.
Продолжая использовать сайт, вы даёте согласие на работу с этими файлами