French retailer Auchan is using shop fitter Fapec (who has worked with Jennyfer and Intersport) to relaunch the group's textile private label In Extenso in order to turn around its declining clothing sales. The groups will display Auchan’s 8 annual collections within 'boutiques' of 115, 180 or 280 square metres. The area will experiment with the use of mannequins, and overheads etc. to make the department more attractive.
11 февраля 2009, 00:00
3709 просмотров
Auchan to revamp clothing brands
Теги:
auchan
Статья относится к тематикам: Зарубежный опыт торговли, Fashion. Одежда. Обувь. Аксессуары
Подписывайтесь на наши новостные
рассылки,
а также на каналы
Telegram
,
Vkontakte
,
Яндекс.Дзен
чтобы первым быть в курсе главных новостей Retail.ru.
Добавьте "Retail.ru" в свои источники в Яндекс.Новости
Добавьте "Retail.ru" в свои источники в Яндекс.Новости
Загрузка
-
16.10
Стимулирование продаж: создание преимуществ в рознице
Русская Школа Управления
-
1.
-
2.
-
3.
-
4.
-
5.
-
1.
-
2.
-
3.
-
4.
-
5.Статья: Движущая сила: как арендовать фургон и сэкономить1415