Баннер ФЗ-54
20 августа 2013, 08:12 1042 просмотра

Media-Saturn brings virtual shopping wall to Moscow

Media-Saturn in Russia will launch a virtual shopping wall in Moscow’s Vystavotchnaya underground station on 28 August. Shoppers can choose from a range of 324 products. They can buy via scanning a QR code, using NFC or by SMS. Payment can be on delivery or at a bricks and mortar Media Markt outlet if shoppers opt for click & collect. The Metro Group-owned consumer electronics retailer’s installation will be live until October. Last year, Mediaworld in Italy placed virtual shopping walls in subway stations in Milan. Planet Retail
Теги: Media-Saturn
Статья относится к тематикам: Retail, Зарубежный опыт торговли
Поделиться публикацией:
Что пришлось изменить в сети, чтобы она продолжала...
4768
Как обмен информацией принес выгоду ритейлеру и по...
1246
О запуске нового розничного проекта HomeMarket
1515
Андрей Филимонов, ГК «Лето», о том, от чего зависи...
2326
Торговый зал — лишь небольшая часть бизнеса. Наш м...
2368
Идея важнее денег, а покупатель - Бог
5794
Опыт использования системы Jungheinrich ISM Online...
465
Как запускался новый офлайн-магазин и как тестиров...
665
Media-Saturn in Russia will launch a virtual shopping wall in Moscow’s Vystavotchnaya underground station on 28 August. Shoppers can choose from a range of 324 products. They can buy via scanning a QR code, using NFC or by SMS. Payment can be on delivery or at a bricks and mortar Media Markt outlet if shoppers opt for click & collect. The Metro Group-owned consumer electronics retailer’s installation will be live until October. Last year, Mediaworld in Italy placed virtual shopping walls in subway stations in Milan. Planet Retail Media-Saturn brings virtual shopping wall to MoscowMedia-Saturn
https://www.retail.ru/local/templates/retail/images/logo/login-retail-big.png 243 67
Media-Saturn brings virtual shopping wall to Moscow
https://www.retail.ru/local/templates/retail/images/logo/login-retail-big.png 243 67
SITE_NAME https://www.retail.ru
https://www.retail.ru/news/74565/2017-09-22