1540 просмотров
Место проведения
Ритц Карлтон , Москва,ул. Тверская д. 3
Организатор


According to the opinion of experts and analysts this fall will be tough and critical for many retail market players in Russia. A year has passed and the crisis is still going on. Meanwhile it's time to pay the bills. But are there any growth opportunities despite the existing economic circumstances? Are there any new forms of company development without attracting supplementary capital? What are the horizons and future of cashless transactions between the players? What are the peculiarities of the bankruptcy procedure for retailers?

Another equally important block of questions for discussion at the forthcoming conference will be dedicated to the plans of foreign players in the Russian market will be another. Do the still find Russia an attractive country for entrance? What represents a stumbling block and an inhibitive factor for development? What are the most efficient strategies of relations between foreign retailers and local players?

Conference concept
A one-day conference, the business part will be hosted from 10:00 a.m. till 6:00 p.m. with coffee and lunch breaks; cocktails after the business par.

Conference format 
Participants' speeches will be followed by discussions of major issues listed in the agenda. A series of round table discussion with top managers and market analysts.

Conference audience

The conference is focused on largest retail market operators, representatives of corresponding ministries and supervision services, managers of public organizations, banks, financial analysts, retail market experts and consultants, auditors.

Participant’s registration fee is 26000 roubles (without VAT)



17-я международная выставка франшиз BUYBRAND Expo
18.09.2019 — 20.09.2019
В 17 раз компания EMTG организует международную выставку франшиз BUYBRAND Expo, на которой соберутся более 300...
1019
MerchanDay 2019. Искусство торговых процессов
18.09.2019
Мы приглашаем вас 18 сентября на II Форум директоров по мерчендайзингу «MerchanDay 2019. Искусство торговых пр...
229
II Форум директоров по трейд-маркетингу «Way of trade 2019: стратегия роста в эпоху перемен»
19.09.2019 — 20.09.2019
Если вы хотите стать успешнее среди конкурентов и известнее среди потребителей, форум Way of Trade 2019 именно...
219
XV Ежегодная складская конференция Knight Frank
19.09.2019
Приглашаем вас посетить одно из самых важных событий рынка коммерческой недвижимости - XV Ежегодную складскую ...
280
Ритейл в России. Курс на регионы
20.09.2019
Деловая газета «Ведомости», приглашает вас принять участие в крупнейшем региональном мероприятии по ритейлу - ...
595
XIII Международная ювелирная конференция IJA CONF
23.09.2019
23 сентября – встреча года! Собственники и руководители ювелирного бизнеса, эксперты отрасли и практики ритейл...
164
1150 12.09.2019
Интервью
Дмитрий Левицкий: «Городская еда становится нормой городской среды»
Бизнес «белеет», налоги растут, рестораторы все меньше получают прибыли, и это норма, времена сверхдоходности проходят.
1622 11.09.2019
Фоторепортаж
Флагманский «Декатлон»: магазин, спортзал и кафе
Загляните в самый инновационный магазин сети первыми.
7715 10.09.2019
Кейс
«Эссен»: как делать конфеты, которые сети захотят поставить на полку
Как владелец ТМ «МахеевЪ» борется за долю на кондитерском рынке.
  1. Как изменились ваши покупательские привычки за год?


public-4028a98f6b2d809a016b646957040052