2107 просмотров
5th annual conference "Retail in Russia 2009"
Завершено
Дата проведения
11 декабря 2009
Место проведения
The Ritz-Carlton 5* , г. Москва, ул. Тверская, 3
According to the opinion of experts and analysts this fall will be tough and critical for many retail market players in Russia. A year has passed and the crisis is still going on. Meanwhile it's time to pay the bills. But are there any growth opportunities despite the existing economic circumstances? Are there any new forms of company development without attracting supplementary capital? What are the horizons and future of cashless transactions between the players? What are the peculiarities of the bankruptcy procedure for retailers?
Another equally important block of questions for discussion at the forthcoming conference will be dedicated to the plans of foreign players in the Russian market will be another. Do the still find Russia an attractive country for entrance? What represents a stumbling block and an inhibitive factor for development? What are the most efficient strategies of relations between foreign retailers and local players?
Conference concept
A one-day conference, the business part will be hosted from 10:00 a.m. till 6:00 p.m. with coffee and lunch breaks; cocktails after the business par.
Conference format
Participants' speeches will be followed by discussions of major issues listed in the agenda. A series of round table discussion with top managers and market analysts.
Conference audience
The conference is focused on largest retail market operators, representatives of corresponding ministries and supervision services, managers of public organizations, banks, financial analysts, retail market experts and consultants, auditors.
Participant’s registration fee is 26000 roubles (without VAT)
Another equally important block of questions for discussion at the forthcoming conference will be dedicated to the plans of foreign players in the Russian market will be another. Do the still find Russia an attractive country for entrance? What represents a stumbling block and an inhibitive factor for development? What are the most efficient strategies of relations between foreign retailers and local players?
Conference concept
A one-day conference, the business part will be hosted from 10:00 a.m. till 6:00 p.m. with coffee and lunch breaks; cocktails after the business par.
Conference format
Participants' speeches will be followed by discussions of major issues listed in the agenda. A series of round table discussion with top managers and market analysts.
Conference audience
The conference is focused on largest retail market operators, representatives of corresponding ministries and supervision services, managers of public organizations, banks, financial analysts, retail market experts and consultants, auditors.
Participant’s registration fee is 26000 roubles (without VAT)
Карта места проведения
Форум по франчайзингу BUYBRAND - 2023
26.09.2023 — 28.09.2023
В Москве пройдет крупнейший бизнес-форум по франчайзингу BuyBrand. 26-28 сентября, ЦВК «Экспоцентр».
Международный рыбопромышленный форум и Выставка рыбной индустрии, морепродуктов и технологий
27.09.2023 — 29.09.2023
Global Fishery Forum & Seafood Expo Russia
Arendator Awards 2023
10.04.2023 — начало подачи заявок
07.07.2023 — окончание срока подачи заявок
05.10.2023 — церемония награждения
07.07.2023 — окончание срока подачи заявок
05.10.2023 — церемония награждения
Федеральная премия по коммерческой недвижимости.
XXIV Саммит HR-Директоров России и СНГ и Премия «Хрустальная пирамида – 2023»
11.10.2023 — 12.10.2023
11-12 октября ТОП HR-руководители соберутся вместе на XXIV Саммите HR-Директоров для обмена опытом, поиска нов...
Форум «Устойчивое развитие территорий и человеческого потенциала» и Премия ESG Excellence Award
12.10.2023
В этом году 11 и 12 октября на III ESG Forum 2023 спикеры из компаний различных отраслей обсудят ESG-трансформ...
18-й Международный Конвент Мир торговли
19.10.2023 — 21.10.2023
Мероприятие создано для обмена опытом в области развития рынка, привлечения новых клиентов и заключения успешн...
Материалы по итогам мероприятий
О том, как стать поставщиком СТМ ритейлера, как разрабатываются новинки и продвигаются товары собственной марки.
Сеть из 6 DIY-магазинов в Татарстане планирует быстро развиваться в малых городах и открыть еще 5 точек в 2024 году.
В дрогери-сети из Татарстана входят 153 магазина, еще 160 торгуют канцтоварами под вывеской «Циркуль».
Сеть из 75 магазинов делает ставку на качественную готовую еду, сервис и удобство.
-
26.09.2023
— 28.09.2023
Форум по франчайзингу BUYBRAND - 2023
Конференция
-
27.09.2023
— 29.09.2023
Международный рыбопромышленный форум и Выставка рыбной индустрии, морепродуктов и технологий
Выставка
-
05.10.2023
Arendator Awards 2023
Премия (Церемония награждения)
-
11.10.2023
— 12.10.2023
XXIV Саммит HR-Директоров России и СНГ и Премия «Хрустальная пирамида – 2023»
Конференция
-
12.10.2023
Форум «Устойчивое развитие территорий и человеческого потенциала» и Премия ESG Excellence Award
Прочее
-
26.10.2023
— 27.10.2023
23-й саммит розничной индустрии Retail Business Russia
Конференция
-
1.
-
2.
-
3.
-
4.Фоторепортаж: «Березка»: «Продажи выросли в 4 раза за 6 лет»555
-
5.