Декоративное изображение
2 862

Поделиться

H-E-B encourages families to eat at home

H-E-B has launched a marketing campaign aimed at increasing the number of consumers eating at home. The ‘Feed a Family of Four for Less than USD10’ programme uses H-E-B’s ‘Fully Cooked’ private label entrees as the centrepiece. The programme features recipes for seven meals including spaghetti and meatballs, popcorn chicken salad and a Texas ranch burger. According to H-E-B, the meals require “hardly any prep time” and “no skills are required”.

planetretail

Интервью
Декоративное изображение

Дона Ромашова, «Яндекс Лавка»: «В 2024 году рост продаж СТМ в «Яндекс Лавке» составил 150%»

Как онлайн-ритейлер развивает собственные марки в разных продуктовых категориях и ценовых сегментах.

Декоративное изображение
Декоративное изображение
Retail.ru использует файлы cookie для хранения данных, производит сбор статистики с помощью сервиса Яндекс Метрика.
Продолжая использовать сайт, вы даёте согласие на работу с этими файлами