Russian electronics retailer Eldorado has invested USD3.3 million in extending its customer services programme HiTechnic in the cities of Irkutsk and Vladivostok. In Irkutsk, specialised departments of HiTechnic are now in operation offering various customer service options including product information and insurance services. In Vladivostok, two specialised departments of HiTechnic are in place in one of its larger stores.
26 ноября 2008, 00:00
4701 просмотр
Eldorado invests USD3.3 million in customer services initiative
Подписывайтесь на наши новостные
рассылки,
а также на каналы
Telegram
,
Vkontakte
,
Яндекс.Дзен
чтобы первым быть в курсе главных новостей Retail.ru.
Добавьте "Retail.ru" в свои источники в Яндекс.Новости
Добавьте "Retail.ru" в свои источники в Яндекс.Новости
Загрузка
-
16.10
Стимулирование продаж: создание преимуществ в рознице
Русская Школа Управления
-
1.
-
2.
-
3.
-
4.
-
5.
-
1.
-
2.
-
3.Статья: Эквайринг: что не устраивает бизнес?1684
-
4.Кейс: Чем заманить сотрудников в офис1420
-
5.