Citigroup has teamed its customer loyalty programme with online retailer Amazon in what the financial services company called the largest-ever rewards programme. The partnership gives 13 million Citi card members the ability to shop online for goods fulfilled by Amazon. Citi shoppers will have to go to the loyalty programme's website, not Amazon, to redeem rewards. The programme is part of a long-term strategy to inspire loyalty by providing more rewards selection and better customer service, said Nancy Gordon, Executive Vice President of Citi's rewards programme, called ‘ThankYou Network’. Amazon currently partners with a number of other companies in similar initiatives.
4 декабря 2008, 00:00
3556 просмотров
Amazon in rewards programme partnership with Citigroup
Статья относится к тематикам: Зарубежный опыт торговли, Общеотраслевое
Поделиться публикацией:
Актуально
Ритейлер автоматизировал логистические процессы и операции по доставке на базе решений «1С».
155 дарксторов, 10 тыс. сборщиков, 16 тыс. курьеров, до 100 заказов на курьера в день...
Решение для автоматизации экологической документации.
О стратегии работы с разными категориями клиентов и ассортиментом, планах развития и ...
Подписывайтесь на наши новостные
рассылки,
а также на каналы
Telegram
,
Vkontakte
,
Дзен
чтобы первым быть в курсе главных новостей Retail.ru.
Добавьте "Retail.ru" в свои источники в Яндекс.Новости
Добавьте "Retail.ru" в свои источники в Яндекс.Новости
Загрузка
-
1.
-
2.
-
3.
-
4.
-
5.
-
1.
-
2.
-
3.
-
4.Кейс: Сельская пекарня сети «Доверие»1788
-
5.