Зарубежный опыт торговли
Общеотраслевое
4 декабря 2008, 00:00 3556 просмотров

Amazon in rewards programme partnership with Citigroup

Citigroup has teamed its customer loyalty programme with online retailer Amazon in what the financial services company called the largest-ever rewards programme. The partnership gives 13 million Citi card members the ability to shop online for goods fulfilled by Amazon. Citi shoppers will have to go to the loyalty programme's website, not Amazon, to redeem rewards. The programme is part of a long-term strategy to inspire loyalty by providing more rewards selection and better customer service, said Nancy Gordon, Executive Vice President of Citi's rewards programme, called ‘ThankYou Network’. Amazon currently partners with a number of other companies in similar initiatives.

www.planetretail.net

Статья относится к тематикам: Зарубежный опыт торговли, Общеотраслевое
Поделиться публикацией:
Актуально
Собираем до 500 000 заказов в день через смартфон: как «ВкусВилл» использует мобильное приложение и роботов для повышения качества и скорости сборки заказов
2261
Ритейлер автоматизировал логистические процессы и операции по доставке на базе решений «1С».
Максим Сухиненко, «ВкусВилл»: «Число доставляемых заказов выросло на 52%»
3690
155 дарксторов, 10 тыс. сборщиков, 16 тыс. курьеров, до 100 заказов на курьера в день...
Как снизить экологические риски в ритейле
515
Решение для автоматизации экологической документации.
Ольга Паршина, Metro: «Хотим расти двухзначными цифрами в B2B-канале и сохранять при этом B2C-клиентов»
1394
О стратегии работы с разными категориями клиентов и ассортиментом, планах развития и ...
Подписывайтесь на наши новостные рассылки, а также на каналы  Telegram , Vkontakte , Дзен чтобы первым быть в курсе главных новостей Retail.ru.
Добавьте "Retail.ru" в свои источники в Яндекс.Новости
Загрузка
Amazon in rewards programme partnership with Citigroup

Citigroup has teamed its customer loyalty programme with online retailer Amazon in what the financial services company called the largest-ever rewards programme. The partnership gives 13 million Citi card members the ability to shop online for goods fulfilled by Amazon. Citi shoppers will have to go to the loyalty programme's website, not Amazon, to redeem rewards. The programme is part of a long-term strategy to inspire loyalty by providing more rewards selection and better customer service, said Nancy Gordon, Executive Vice President of Citi's rewards programme, called ‘ThankYou Network’. Amazon currently partners with a number of other companies in similar initiatives.

www.planetretail.net

amazon, programme, partnershipAmazon in rewards programme partnership with Citigroup
https://www.retail.ru/local/templates/retail/images/logo/login-retail-big.png 67243
https://www.retail.ru/local/templates/retail/images/logo/login-retail-big.png 67243
Retail.ru https://www.retail.ru
https://www.retail.ru/news/amazon-in-rewards-programme-partnership-with-citigroup/2008-12-04


public-4028a98f6b2d809a016b646957040052