Общеотраслевое
13 июля 2010, 00:00 2127 просмотров

Kingfisher aims for market leadership in Russia

At a ground breaking ceremony for a new 12,000 square metre store in Schelkovo, Russia, the Director General of Castorama announced its five-yuear expansion plans. Matthew Tyson said the home improvement retailer plans to open five to six stores per year over the next five years at an investment of around USD250 million. The retailer plans to have 20 stores in Moscow and the surrounding region by 2015. Tyson said: “For Kingfisher, business development in Russia is a global priority. We are the market leader in France, Britain, Turkey, Poland and want to become the first in Russia. We are proud that Castorama always tries to actively participate in local community life, being a good neighbour. We are different in all countries, focus on the needs and desires of the consumers in each of them.”
Теги: kingfisher castorama
Статья относится к тематикам: Общеотраслевое
Поделиться публикацией:
Актуально
Галя уходит в цифру, или Цифровые двойники в ритейле
350
Экосистема технологий позволяет управлять и оценить работу персонала, оптимизировать расположение то...
Сергей Поляков, Holding Finance Broker: «Прежде чем начать торговать с Индией, нужно оценить возможные риски»
571
Как вести бизнес в Индии? С чего начать? И каковы перспективы этого направления?
Мобильное приложение сети «Виктория» показывает результаты: больше лояльности, вовлеченности и продаж
382
Приложение установили более 300 тысяч человек.
Постное меню: мода на здоровье
711
Спрос, продажи и предложение обсуждают рестораторы и поставщики.
Подписывайтесь на наши новостные рассылки, а также на каналы  Telegram , Vkontakte , Дзен чтобы первым быть в курсе главных новостей Retail.ru.
Добавьте "Retail.ru" в свои источники в Яндекс.Новости
Загрузка
Kingfisher aims for market leadership in RussiaAt a ground breaking ceremony for a new 12,000 square metre store in Schelkovo, Russia, the Director General of Castorama announced its five-yuear expansion plans. Matthew Tyson said the home improvement retailer plans to open five to six stores per year over the next five years at an investment of around USD250 million. The retailer plans to have 20 stores in Moscow and the surrounding region by 2015. Tyson said: “For Kingfisher, business development in Russia is a global priority. We are the market leader in France, Britain, Turkey, Poland and want to become the first in Russia. We are proud that Castorama always tries to actively participate in local community life, being a good neighbour. We are different in all countries, focus on the needs and desires of the consumers in each of them.”kingfisher, castoramaKingfisher aims for market leadership in Russia
https://www.retail.ru/local/templates/retail/images/logo/login-retail-big.png 67243
https://www.retail.ru/local/templates/retail/images/logo/login-retail-big.png 67243
Retail.ru https://www.retail.ru
https://www.retail.ru/news/kingfisher-aims-for-market-leadership-in-russia/2010-07-13


public-4028a98f6b2d809a016b646957040052