Tesco has launched a talent contest in the UK. The company aims the competition, called 1Click2Fame, will rival Simon Cowell’s TV shows The X Factor and Britain’s Got Talent. Recording booths will be set up in Tesco stores next month, allowing wannabe celebrities to perform. The videos will be available on the internet and voted on by the public, with the contest’s winner collecting GBP100,000 (USD180,200). Organisers believe the Tesco’s competition will attract as many as 10,000 entrants. The store’s Entertainment Director Rob Salter said: "We are delighted to be part of this exciting new project. Tesco is always looking to give customers a little bit extra." There are five categories: music, comedy, dance, variety and street performance.
24 декабря 2008, 00:00
2761 просмотр
Tesco launches instore talent competition
Статья относится к тематикам: Крупные мировые ритейлеры, Зарубежный опыт торговли
Поделиться публикацией:
Актуально
Собственное производство позволяет сети поселковых магазинов конкурировать с федеральными игроками.
Особенности работы с китайскими поставщиками и нюансы в стратегии закупок.
Сеть внедрила новый инструмент для работы с возвратами на кассах.
«Пятёрочка» впервые вышла в новый регион через мастер-франшизу. Как сеть будет развиваться в Якутии?
Подписывайтесь на наши новостные
рассылки,
а также на каналы
Telegram
,
Vkontakte
,
Дзен
чтобы первым быть в курсе главных новостей Retail.ru.
Добавьте "Retail.ru" в свои источники в Яндекс.Новости
Добавьте "Retail.ru" в свои источники в Яндекс.Новости
Загрузка
«Пятёрочка» впервые вышла в новый регион через мастер-франшизу. Как сеть будет развиваться в Якутии?
-
1.
-
2.
-
3.
-
4.
-
5.
-
1.
-
2.
-
3.
-
4.
-
5.