12 июля 2010, 00:00
1409 просмотров
Nastroyeniye closes stores and sells vending machine side of business
As a result of the economic crisis, Nastroyeniye, a Russian multimedia retail chain and subsidiary of Ritzio Entertainment Group, has closed all its retail outlets in Russia, except for those located in Moscow and the Moscow region. This move has seen the company’s storecount fall from 120 in February 2009, to approximately 44 in mid-June 2010.
In addition, the company has also sold the vending machine division of its business (about 100 vending machines selling DVDs).
Prior to these closures and the sale of the vending machine division, Nastroyeniye operated in two segments: mono-brand stores (100-150 m²) selling multimedia products (CDs, DVDs, computer games etc.) in Moscow and the Moscow Province, St. Petersburg and the Leningrad Province; and vending machines selling DVDs. Most of the company’s vending machines were located in Sedmoy Kontinent stores.
Статья относится к тематикам: Общеотраслевое
Поделиться публикацией:
Актуально
Решение для автоматизации экологической документации.
155 дарксторов, 10 тыс. сборщиков, 16 тыс. курьеров, до 100 заказов на курьера в день...
Об эксперименте по онлайн-продаже рецептурных лекарств, маркетплейсе здоровья и о том, сможет ли онл...
«Ашан», «Магнит», «ВкусВилл», befree, «Петрович» и другие ритейлеры поделились опытом удачных кампан...
Подписывайтесь на наши новостные
рассылки,
а также на каналы
Telegram
,
Vkontakte
,
Дзен
чтобы первым быть в курсе главных новостей Retail.ru.
Добавьте "Retail.ru" в свои источники в Яндекс.Новости
Добавьте "Retail.ru" в свои источники в Яндекс.Новости
Загрузка