Крупные мировые ритейлеры
9 декабря 2009, 00:00 3239 просмотров

McDonald’s satisfied with customer traffic

Speaking about McDonald’s November performance, Chief Executive Officer Jim Skinner McDonald's said: "Customers continue to find what they want at McDonald's - menu variety, convenient locations and compelling value. We remain focused on growing market share with a disciplined pricing strategy to provide great tasting food at an affordable price."

Like-for-like sales increased 0.7% in November, with a 2.5% increase in Europe and a 0.6% decrease in the US and 1% in the Asia-Pacific, Middle East and Africa region. Systemwide sales rose 10.1%, or 2.3% in constant currencies, for the month.

www.planetretail.net

Теги: mcdonald’s
Статья относится к тематикам: Крупные мировые ритейлеры
Поделиться публикацией:
Актуально
Где и как продавать мебель в 2024 году?
508
Как изменилось поведение покупателей, какова конъюнктура рынка и чего ожидать.
Денис Аникин, бренд Alexander Bogdanov: «За год мы продали на 20% больше изделий, помогли открытия новых магазинов и продвижение»
921
Премиальный бренд одежды расширяет каналы продаж и ассортимент, переформатирует магазины, актив...
MosHome 2024: must have для тех, кто ищет новых партнеров по поставкам
1099
Гид по международной выставке потребительских товаров для дома, сада, спорта и отдыха.
Как меняется мерчандайзинг: ключевые тренды 2024 года
400
Павел Прохоров, CEO компании Open Group, рассказал, что влияет на отрасль и как обеспечить эффективн...
Подписывайтесь на наши новостные рассылки, а также на каналы  Telegram , Vkontakte , Дзен чтобы первым быть в курсе главных новостей Retail.ru.
Добавьте "Retail.ru" в свои источники в Яндекс.Новости
Загрузка
McDonald’s satisfied with customer traffic

Speaking about McDonald’s November performance, Chief Executive Officer Jim Skinner McDonald's said: "Customers continue to find what they want at McDonald's - menu variety, convenient locations and compelling value. We remain focused on growing market share with a disciplined pricing strategy to provide great tasting food at an affordable price."

Like-for-like sales increased 0.7% in November, with a 2.5% increase in Europe and a 0.6% decrease in the US and 1% in the Asia-Pacific, Middle East and Africa region. Systemwide sales rose 10.1%, or 2.3% in constant currencies, for the month.

www.planetretail.net

mcdonald’sMcDonald’s satisfied with customer traffic
https://www.retail.ru/local/templates/retail/images/logo/login-retail-big.png 67243
https://www.retail.ru/local/templates/retail/images/logo/login-retail-big.png 67243
Retail.ru https://www.retail.ru
https://www.retail.ru/news/mcdonald-s-satisfied-with-customer-traffic/2009-12-09


public-4028a98f6b2d809a016b646957040052