13 июля 2010, 00:00
2134 просмотра
Kingfisher aims for market leadership in Russia
At a ground breaking ceremony for a new 12,000 square metre store in Schelkovo, Russia, the Director General of Castorama announced its five-yuear expansion plans. Matthew Tyson said the home improvement retailer plans to open five to six stores per year over the next five years at an investment of around USD250 million. The retailer plans to have 20 stores in Moscow and the surrounding region by 2015. Tyson said: “For Kingfisher, business development in Russia is a global priority. We are the market leader in France, Britain, Turkey, Poland and want to become the first in Russia. We are proud that Castorama always tries to actively participate in local community life, being a good neighbour. We are different in all countries, focus on the needs and desires of the consumers in each of them.”
Теги:
kingfisher
castorama
Статья относится к тематикам: Общеотраслевое
Поделиться публикацией:
Актуально
Решение для автоматизации экологической документации.
155 дарксторов, 10 тыс. сборщиков, 16 тыс. курьеров, до 100 заказов на курьера в день...
Об эксперименте по онлайн-продаже рецептурных лекарств, маркетплейсе здоровья и о том, сможет ли онл...
«Ашан», «Магнит», «ВкусВилл», befree, «Петрович» и другие ритейлеры поделились опытом удачных кампан...
Подписывайтесь на наши новостные
рассылки,
а также на каналы
Telegram
,
Vkontakte
,
Дзен
чтобы первым быть в курсе главных новостей Retail.ru.
Добавьте "Retail.ru" в свои источники в Яндекс.Новости
Добавьте "Retail.ru" в свои источники в Яндекс.Новости
Загрузка