Баннер ФЗ-54
24 февраля 2016, 18:49 881 просмотр

Mania Business Simulations провела 10-12 февраля Mar-Pro в Москве

Mania World of Business Simulations

Второе в новом сезоне обучение Mar-Pro с успехом прошло в Mania Education Centre 10-12 февраля 2016. Семинар проводили сертифицированные тренеры: Максимилиан Мусселиус, Исполнительный директор ECR Russia и Вадим Корсунский, Вице-президент по международному развитию Mania Business Simulations.  

Группа из 16 участников, с удовольствием получившая новый опыт, отметила, что Mar-Pro – это уникальная возможность совместного обучения с бизнес-партнерами и конкурентами.

Участники были представлены топ-менеджерами ведущих компаний алкогольной индустрии FMCG и ритейла: Efes Rus, Maxxium, Diageo, Pernod Ricard Rus, X5 retail Group, а также исследовательской компанией Nielsen.

Как отметили большинство участников, теперь они понимают, что открытые переговоры принесут лучший результат, и что Win-Win подход возможен и реализуем в реальной жизни.

Mar-Pro вдохновляет каждого участника на изменение отношения, использование новых знаний и навыков и создание дополнительной ценности для совместного бизнеса со своими партнерами.Second in a new season, Mar-Pro training session took place at Mania Education Centre on 10-12 February 2016. The seminar was conducted by our certified trainers: Maximilian Musselius, Executive director at ECR Russia and Vadim Korsunsky, Vice President for International development at Mania Business Simulations.  

As usual, the participants from retail and manufacturing companies from one of the largest FMCG categories – alcohol - studied together in a business simulation environment. 16 participants have noted that Mar-Pro was a unique opportunity for joint training with their business partners and competitors.

The group consisted of top managers of leading suppliers of alcohol beverages and retail companies - Efes Rus, Maxxium, Diageo, Pernod Ricard Rus, X5 Retail Group, as well as by the representatives from Nielsen research company.

As most participants said, the training helped them to understand that open negotiations could bring better results and that win-win approach is possible in real life.

Mar-Pro inspired each participant to change their attitude, to use the new knowledge and skills and to create additional value for joint business with their partners.

Поделиться публикацией:
1 июля 2018 года - точка, когда кассами обзаведутс...
387
Как увеличить жизненный цикл покупателя в online
285
Михаил Иванцов, генеральный директор сети «Читай-г...
636
Сергей Вилков, директор сети «Бегемот», рассказал,...
1373
Торговый зал — лишь небольшая часть бизнеса. Наш м...
1526
Идея важнее денег, а покупатель - Бог
4548
Детализация плана продаж внутри магазина на планы ...
2356
Как уменьшить рутинные операции при взаимодействии...
813

Второе в новом сезоне обучение Mar-Pro с успехом прошло в Mania Education Centre 10-12 февраля 2016. Семинар проводили сертифицированные тренеры: Максимилиан Мусселиус, Исполнительный директор ECR Russia и Вадим Корсунский, Вице-президент по международному развитию Mania Business Simulations.  

Группа из 16 участников, с удовольствием получившая новый опыт, отметила, что Mar-Pro – это уникальная возможность совместного обучения с бизнес-партнерами и конкурентами.

Участники были представлены топ-менеджерами ведущих компаний алкогольной индустрии FMCG и ритейла: Efes Rus, Maxxium, Diageo, Pernod Ricard Rus, X5 retail Group, а также исследовательской компанией Nielsen.

Как отметили большинство участников, теперь они понимают, что открытые переговоры принесут лучший результат, и что Win-Win подход возможен и реализуем в реальной жизни.

Mar-Pro вдохновляет каждого участника на изменение отношения, использование новых знаний и навыков и создание дополнительной ценности для совместного бизнеса со своими партнерами.Second in a new season, Mar-Pro training session took place at Mania Education Centre on 10-12 February 2016. The seminar was conducted by our certified trainers: Maximilian Musselius, Executive director at ECR Russia and Vadim Korsunsky, Vice President for International development at Mania Business Simulations.  

As usual, the participants from retail and manufacturing companies from one of the largest FMCG categories – alcohol - studied together in a business simulation environment. 16 participants have noted that Mar-Pro was a unique opportunity for joint training with their business partners and competitors.

The group consisted of top managers of leading suppliers of alcohol beverages and retail companies - Efes Rus, Maxxium, Diageo, Pernod Ricard Rus, X5 Retail Group, as well as by the representatives from Nielsen research company.

As most participants said, the training helped them to understand that open negotiations could bring better results and that win-win approach is possible in real life.

Mar-Pro inspired each participant to change their attitude, to use the new knowledge and skills and to create additional value for joint business with their partners.

Mania Business Simulations провела 10-12 февраля Mar-Pro в Москвеbusiness simulation
https://www.retail.ru/local/templates/retail/images/logo/login-retail-big.png 243 67
Mania Business Simulations провела 10-12 февраля Mar-Pro в Москве
https://www.retail.ru/local/templates/retail/images/logo/login-retail-big.png 243 67
SITE_NAME https://www.retail.ru
https://www.retail.ru/rbc/pressreleases/107363/2017-08-21