13.07.2010 13 июля 2010, 00:00 1373 просмотра

Lenta testing compact hypermarket format

Russian grocery retailer Lenta has opened a compact hypermarket with a net sales area of 3,485 square metres in the city of Cherepovets. The product range includes 13,000 items, slightly less than in its standard 7,500-square metre hypermarket. It is also Lenta’s first hypermarket launched on a leased area.

Статья относится к тематикам: Актуально
Поделиться публикацией:
От особенностей поведения до особенностей потребле...
317
Илья Блинов, генеральный директор компании «Милфор...
452
Виктория Харламова, руководитель направления китай...
583
Артем Тараев, генеральный директор «К-раута»
1667
Применение 54-ФЗ на примере сети из 48 магазинов
517
Количество наименований в чеке увеличилось на 20%,...
573

Russian grocery retailer Lenta has opened a compact hypermarket with a net sales area of 3,485 square metres in the city of Cherepovets. The product range includes 13,000 items, slightly less than in its standard 7,500-square metre hypermarket. It is also Lenta’s first hypermarket launched on a leased area.

Lenta testing compact hypermarket formatLenta, hypermarket format
http://www.retail.ru/local/templates/retail/images/logo/login-retail-big.png 243 67
Lenta testing compact hypermarket format
http://www.retail.ru/local/templates/retail/images/logo/login-retail-big.png 243 67
SITE_NAME http://www.retail.ru
http://www.retail.ru/news/44654/2017-05-24