8 мая 2009, 00:00 2935 просмотров

X5 begins rebranding Perekrestok supermarkets

Russia based X5 Retail Group has begun to rebrand some of its Perekrestok supermarkets to the price oriented Pyaterochka format. Based on Q1 2009 financial results, regional stores’ performance (stores located outside Moscow and St Petersburg) varied significantly across regions of operation, with a like-for-like sales decline by 6% overall. By contrast, Pyaterochka like-for-like sales increased in the region of 23% for the same period.

Статья относится к тематикам: Актуально
Поделиться публикацией:
Химия без вреда

Почему в России экологичную бытовую химию производят лишь единицы

Российская розница на экспорт

В приоритете - Китай

Пять ТЦ, куда ходят не только за покупками

В новых концепциях - фокус на развлечения

X5 begins rebranding Perekrestok supermarketsX5, Perekrestok, supermarkets, X5 Retail Group, Pyaterochka, price oriented