Баннер ФЗ-54
16 марта 2009, 00:00 3583 просмотра

Pharmacy Chain 36.6 expands private label cosmetics

Russia-based Pharmacy Chain 36.6 plans to expand its Natura and Naturage cosmetics brands. The company hopes to cash in on the growing popularity of private label brands in the economic downturn. The Express Care line of new face masks will be launched in March 2009 and is marketed under the tag line “5 minutes for myself”. The Natura and Naturage ranges currently consist of more than 30 items, including shampoos, face cream and toothpaste.

www.planetretail.net

Статья относится к тематикам: Марка. Бренд, Общеотраслевое
Поделиться публикацией:
Подписывайтесь на наш канал в Telegram и Яндекс.Дзен , чтобы первым быть в курсе главных новостей Retail.ru.
Как проинструктировать сотрудника, чтобы он действ...
514
Как начать производить товары под собственной торг...
444
Вадим Макаренко, директор по маркетингу дивизиона ...
3056
Хуан Хосе Фреихо (Juan José Freijo), директор по у...
528
«Ренессанс Косметик» оптимизировала ERP-систему
6560
Опыт сотрудничества испанского ритейлера и компани...
2416

Russia-based Pharmacy Chain 36.6 plans to expand its Natura and Naturage cosmetics brands. The company hopes to cash in on the growing popularity of private label brands in the economic downturn. The Express Care line of new face masks will be launched in March 2009 and is marketed under the tag line “5 minutes for myself”. The Natura and Naturage ranges currently consist of more than 30 items, including shampoos, face cream and toothpaste.

www.planetretail.net

Pharmacy Chain 36.6 expands private label cosmeticsPharmacy Chain, 36.6, expands, private label, cosmetics
https://www.retail.ru/local/templates/retail/images/logo/login-retail-big.png 243 67
Pharmacy Chain 36.6 expands private label cosmetics
https://www.retail.ru/local/templates/retail/images/logo/login-retail-big.png 243 67
SITE_NAME https://www.retail.ru
https://www.retail.ru/news/36582/2018-07-23