Баннер ФЗ-54
23 января 2009, 00:00 2309 просмотров

Sainsbury appoints new Director of Customer Insight and Loyalty

Sainsbury’s, the UK grocery retailer, has appointed Andrew Mann as its new Director of Customer Insight and Loyalty. The move comes as the retailer restructures its London head office as part of a cost saving exercise. He previously worked as Tesco’s Marketing Director for Planning and Innovation.

www.planetretail.net

Статья относится к тематикам: Retail, Зарубежный опыт торговли
Поделиться публикацией:
1 июля 2018 года - точка, когда кассами обзаведутс...
239
Как увеличить жизненный цикл покупателя в online
199
Михаил Иванцов, генеральный директор сети «Читай-г...
531
Сергей Вилков, директор сети «Бегемот», рассказал,...
1338
Торговый зал — лишь небольшая часть бизнеса. Наш м...
1508
Идея важнее денег, а покупатель - Бог
4520
Детализация плана продаж внутри магазина на планы ...
2323
Как уменьшить рутинные операции при взаимодействии...
797

Sainsbury’s, the UK grocery retailer, has appointed Andrew Mann as its new Director of Customer Insight and Loyalty. The move comes as the retailer restructures its London head office as part of a cost saving exercise. He previously worked as Tesco’s Marketing Director for Planning and Innovation.

www.planetretail.net

Sainsbury appoints new Director of Customer Insight and LoyaltySainsbury, appoints, Director, Customer Insight, Loyalty
https://www.retail.ru/local/templates/retail/images/logo/login-retail-big.png 243 67
Sainsbury appoints new Director of Customer Insight and Loyalty
https://www.retail.ru/local/templates/retail/images/logo/login-retail-big.png 243 67
SITE_NAME https://www.retail.ru
https://www.retail.ru/news/35263/2017-08-18