Баннер ФЗ-54
23 января 2009, 00:00 2404 просмотра

Sainsbury appoints new Director of Customer Insight and Loyalty

Sainsbury’s, the UK grocery retailer, has appointed Andrew Mann as its new Director of Customer Insight and Loyalty. The move comes as the retailer restructures its London head office as part of a cost saving exercise. He previously worked as Tesco’s Marketing Director for Planning and Innovation.

www.planetretail.net

Статья относится к тематикам: Retail, Зарубежный опыт торговли
Поделиться публикацией:
Подписывайтесь на наш канал в Telegram и Яндекс.Дзен , чтобы первым быть в курсе главных новостей Retail.ru.
Как проинструктировать сотрудника, чтобы он действ...
422
Как начать производить товары под собственной торг...
382
Вадим Макаренко, директор по маркетингу дивизиона ...
2985
Хуан Хосе Фреихо (Juan José Freijo), директор по у...
490
О нестандартных решениях международной компании
1638
Магистр вина Франк Смулдерс: "Хорошее вино не обяз...
8196
«Ренессанс Косметик» оптимизировала ERP-систему
5458
Опыт сотрудничества испанского ритейлера и компани...
2371

Sainsbury’s, the UK grocery retailer, has appointed Andrew Mann as its new Director of Customer Insight and Loyalty. The move comes as the retailer restructures its London head office as part of a cost saving exercise. He previously worked as Tesco’s Marketing Director for Planning and Innovation.

www.planetretail.net

Sainsbury appoints new Director of Customer Insight and LoyaltySainsbury, appoints, Director, Customer Insight, Loyalty
https://www.retail.ru/local/templates/retail/images/logo/login-retail-big.png 243 67
Sainsbury appoints new Director of Customer Insight and Loyalty
https://www.retail.ru/local/templates/retail/images/logo/login-retail-big.png 243 67
SITE_NAME https://www.retail.ru
https://www.retail.ru/news/35263/2018-07-22