Крупные мировые ритейлеры
Зарубежный опыт торговли
22 января 2009, 00:00 3253 просмотра

Wal-Mart Seiyu to cut prices on 1,400 household products

Wal-Mart-owned Seiyu said it will cut the prices on 1,400 household products by about 10-40%. The local press has reported the retailer will launch the price cuts at its 375 Japanese outlets by taking advantage of the yen’s appreciation, its private brand items and Wal-Mart’s global procurement networks. The company aims to boost its competitiveness in the industry, introducing a system late last year where it offers food and daily necessities at prices no higher than those shown in the sale leaflets of its rivals. Seiyu will run the price cuts until April/May ahead of Japan’s new fiscal year in April.

www.planetretail.net

 

Теги: wal-mart seiyu
Поделиться публикацией:
Актуально
Комплексное оснащение магазинов: новые проекты в Казахстане
609
Решения 4RM Systems под ключ для магазинов разных форматов.
Сергей Поляков, Holding Finance Broker: «Прежде чем начать торговать с Индией, нужно оценить возможные риски»
282
Как вести бизнес в Индии? С чего начать? И каковы перспективы этого направления?
Мобильное приложение сети «Виктория» показывает результаты: больше лояльности, вовлеченности и продаж
223
Приложение установили более 300 тысяч человек.
Постное меню: мода на здоровье
319
Спрос, продажи и предложение обсуждают рестораторы и поставщики.
Подписывайтесь на наши новостные рассылки, а также на каналы  Telegram , Vkontakte , Дзен чтобы первым быть в курсе главных новостей Retail.ru.
Добавьте "Retail.ru" в свои источники в Яндекс.Новости
Загрузка
Wal-Mart Seiyu to cut prices on 1,400 household products

Wal-Mart-owned Seiyu said it will cut the prices on 1,400 household products by about 10-40%. The local press has reported the retailer will launch the price cuts at its 375 Japanese outlets by taking advantage of the yen’s appreciation, its private brand items and Wal-Mart’s global procurement networks. The company aims to boost its competitiveness in the industry, introducing a system late last year where it offers food and daily necessities at prices no higher than those shown in the sale leaflets of its rivals. Seiyu will run the price cuts until April/May ahead of Japan’s new fiscal year in April.

www.planetretail.net

 

wal-mart, seiyuWal-Mart Seiyu to cut prices on 1,400 household products
https://www.retail.ru/local/templates/retail/images/logo/login-retail-big.png 67243
https://www.retail.ru/local/templates/retail/images/logo/login-retail-big.png 67243
Retail.ru https://www.retail.ru
https://www.retail.ru/news/wal-mart-seiyu-to-cut-prices-on-1-400-household-products/2009-01-22


public-4028a98f6b2d809a016b646957040052