Крупные мировые ритейлеры
Зарубежный опыт торговли
15 января 2009, 00:00 4180 просмотров

Best Buy Europe sees like-for-likes up 6.5%

Carphone Warehouse has reported that Best Buy Europe, saw revenue increase by 13% to GBP1,010 million (USD1,853 million). The 50:50 retail joint venture between Carphone Warehouse and US consumer electronics retailer Best Buy, saw like-for-like retail revenue growth increase by 6.5% or 1.0% on a constant currency basis. In the UK, like-for-like revenue growth reached 8.3%. The company said that the response to its new Carphone Warehouse store formats had “been very encouraging”, and that the company would continue to introduce the format in 2009.

 www.planetretail.net

Теги: sees like-for-likes up
Поделиться публикацией:
Актуально
Самые востребованные логистические услуги в ритейле: опыт «О.Л.К.»
267
Логисты стали полноценными партнерами в бизнесе для поставщиков и ритейлеров.
Комплексное оснащение магазинов: новые проекты в Казахстане
311
Решения 4RM Systems под ключ для магазинов разных форматов.
«Честное» пиво: как внедрить обязательную маркировку в пивном магазине
572
«Пив&Ко» помогает разобраться в нюансах и настроить работу.
iCover внедряет Forecast NOW! для оптимизации процессов управления запасами на маркетплейсах
507
Подписывайтесь на наши новостные рассылки, а также на каналы  Telegram , Vkontakte , Дзен чтобы первым быть в курсе главных новостей Retail.ru.
Добавьте "Retail.ru" в свои источники в Яндекс.Новости
Загрузка
Best Buy Europe sees like-for-likes up 6.5%

Carphone Warehouse has reported that Best Buy Europe, saw revenue increase by 13% to GBP1,010 million (USD1,853 million). The 50:50 retail joint venture between Carphone Warehouse and US consumer electronics retailer Best Buy, saw like-for-like retail revenue growth increase by 6.5% or 1.0% on a constant currency basis. In the UK, like-for-like revenue growth reached 8.3%. The company said that the response to its new Carphone Warehouse store formats had “been very encouraging”, and that the company would continue to introduce the format in 2009.

 www.planetretail.net

sees, like-for-likes, upBest Buy Europe sees like-for-likes up 6.5%
https://www.retail.ru/local/templates/retail/images/logo/login-retail-big.png 67243
https://www.retail.ru/local/templates/retail/images/logo/login-retail-big.png 67243
Retail.ru https://www.retail.ru
https://www.retail.ru/news/best-buy-europe-sees-like-for-likes-up-6-5/2009-01-15


public-4028a98f6b2d809a016b646957040052