Баннер ФЗ-54
facebookvkenvelopeuseraddeyebasketkeyloupearrow-leftarrow-right
16 декабря 2008, 00:00 4395 просмотров

Pharmacy Chain 36.6 considers reducing product range

Russia-based Pharmacy Chain 36.6 is considering reducing and restructuring its product range in 2009, its Deputy Director Dmitry Godunov said. In the wake of the financial crisis, the retailer is going to focus on developing its private label product range and it is likely to reduce the number of up-market products. www.planetretail.net

Статья относится к тематикам: Аптеки. Аптечный ритейл
Поделиться публикацией:
Мировые эксперты рассказали о ключевых трендах
460
На что обратить внимание, и как исправить ошибку
815
Мустафа Шахин, AR Fashion (бренды Cacharel и U.S. ...
1367
Андрей Бударин, начальник Управления оперативного ...
3467
Компания сетевого маркетинга тестирует формат для ...
3866
Торговый зал — лишь небольшая часть бизнеса. Наш м...
5516
Как в Сибири зарождается новый бренд премиальной в...
668
Сетевые операторы «РЖД» оптимизируют документообор...
820

Russia-based Pharmacy Chain 36.6 is considering reducing and restructuring its product range in 2009, its Deputy Director Dmitry Godunov said. In the wake of the financial crisis, the retailer is going to focus on developing its private label product range and it is likely to reduce the number of up-market products. www.planetretail.net

Pharmacy Chain 36.6 considers reducing product rangePharmacy Chain, 36.6, considers, reducing, product range
https://www.retail.ru/local/templates/retail/images/logo/login-retail-big.png 243 67
Pharmacy Chain 36.6 considers reducing product range
https://www.retail.ru/local/templates/retail/images/logo/login-retail-big.png 243 67
SITE_NAME https://www.retail.ru
https://www.retail.ru/news/34410/2017-12-14