Баннер ФЗ-54
16 декабря 2008, 00:00 2143 просмотра

Reliance Retail rethinks placement strategy

India-based Reliance Retail is rethinking its strategy of focusing on standalone speciality stores and large hypermarkets and is now considering housing a number of brands together in 700-1,000 square metre stores. According to local press reports, the stores will have zones dedicated to food & grocery (Reliance Fresh), apparel (Reliance Trendz), footwear (Reliance Footwear) and electrical goods (Reliance Digital).

www.planetretail.net

Поделиться публикацией:
1 июля 2018 года - точка, когда кассами обзаведутс...
453
Как увеличить жизненный цикл покупателя в online
345
Михаил Иванцов, генеральный директор сети «Читай-г...
726
Сергей Вилков, директор сети «Бегемот», рассказал,...
1403
Торговый зал — лишь небольшая часть бизнеса. Наш м...
1543
Идея важнее денег, а покупатель - Бог
4569
Детализация плана продаж внутри магазина на планы ...
2380
Как уменьшить рутинные операции при взаимодействии...
835

India-based Reliance Retail is rethinking its strategy of focusing on standalone speciality stores and large hypermarkets and is now considering housing a number of brands together in 700-1,000 square metre stores. According to local press reports, the stores will have zones dedicated to food & grocery (Reliance Fresh), apparel (Reliance Trendz), footwear (Reliance Footwear) and electrical goods (Reliance Digital).

www.planetretail.net

Reliance Retail rethinks placement strategyReliance Retail, rethinks, placement strategy
https://www.retail.ru/local/templates/retail/images/logo/login-retail-big.png 243 67
Reliance Retail rethinks placement strategy
https://www.retail.ru/local/templates/retail/images/logo/login-retail-big.png 243 67
SITE_NAME https://www.retail.ru
https://www.retail.ru/news/34402/2017-08-21