Баннер ФЗ-54
3 декабря 2008, 00:00 2590 просмотров

Tesco Fresh & Easy success with reusable bags

In the USA, Tesco Fresh & Easy has announced that sales of its reusable canvas bags have moer than doubled since introducing a USD0.99 option in October. The company introduced the budget canvas bag in order to reduce the number of plastic single-use bags it gives away to customers.

www.planetretail.net

Статья относится к тематикам: Зарубежный опыт торговли, Общеотраслевое
Поделиться публикацией:
Куда уходит покупатель и во что играют современные...
996
Концепции настоящего и будущего
3482
Андрей Бударин, начальник Управления оперативного ...
1935
Михаил Иванцов, генеральный директор розничной се...
1183
Торговый зал — лишь небольшая часть бизнеса. Наш м...
3276
Идея важнее денег, а покупатель - Бог
7036

In the USA, Tesco Fresh & Easy has announced that sales of its reusable canvas bags have moer than doubled since introducing a USD0.99 option in October. The company introduced the budget canvas bag in order to reduce the number of plastic single-use bags it gives away to customers.

www.planetretail.net

Tesco Fresh & Easy success with reusable bagsTesco, Fresh & Easy, success, reusable, bags
https://www.retail.ru/local/templates/retail/images/logo/login-retail-big.png 243 67
Tesco Fresh & Easy success with reusable bags
https://www.retail.ru/local/templates/retail/images/logo/login-retail-big.png 243 67
SITE_NAME https://www.retail.ru
https://www.retail.ru/news/34084/2017-10-21