Баннер ФЗ-54
facebookvkenvelopeuseraddeyebasketkeyloupearrow-leftarrow-right
3 декабря 2008, 00:00 2623 просмотра

Tesco Fresh & Easy success with reusable bags

In the USA, Tesco Fresh & Easy has announced that sales of its reusable canvas bags have moer than doubled since introducing a USD0.99 option in October. The company introduced the budget canvas bag in order to reduce the number of plastic single-use bags it gives away to customers.

www.planetretail.net

Статья относится к тематикам: Зарубежный опыт торговли, Общеотраслевое
Поделиться публикацией:
Кто-то ушел совсем, а кто-то обещает вернуться
2063
Новая статья бизнес-консультанта Сергея Илюхи
448
Мустафа Шахин, AR Fashion (бренды Cacharel и U.S. ...
1792
Андрей Бударин, начальник Управления оперативного ...
3614
Компания сетевого маркетинга тестирует формат для ...
3957
Торговый зал — лишь небольшая часть бизнеса. Наш м...
5602
Как в Сибири зарождается новый бренд премиальной в...
1028
Сетевые операторы «РЖД» оптимизируют документообор...
879

In the USA, Tesco Fresh & Easy has announced that sales of its reusable canvas bags have moer than doubled since introducing a USD0.99 option in October. The company introduced the budget canvas bag in order to reduce the number of plastic single-use bags it gives away to customers.

www.planetretail.net

Tesco Fresh & Easy success with reusable bagsTesco, Fresh & Easy, success, reusable, bags
https://www.retail.ru/local/templates/retail/images/logo/login-retail-big.png 243 67
Tesco Fresh & Easy success with reusable bags
https://www.retail.ru/local/templates/retail/images/logo/login-retail-big.png 243 67
SITE_NAME https://www.retail.ru
https://www.retail.ru/news/34084/2017-12-16