Баннер ФЗ-54
3 декабря 2008, 00:00 2691 просмотр

Tesco Fresh & Easy success with reusable bags

In the USA, Tesco Fresh & Easy has announced that sales of its reusable canvas bags have moer than doubled since introducing a USD0.99 option in October. The company introduced the budget canvas bag in order to reduce the number of plastic single-use bags it gives away to customers.

www.planetretail.net

Статья относится к тематикам: Зарубежный опыт торговли, Общеотраслевое
Поделиться публикацией:
Подписывайтесь на наш канал в Telegram и Яндекс.Дзен , чтобы первым быть в курсе главных новостей Retail.ru.
Вадим Макаренко, директор по маркетингу дивизиона ...
2352
Хуан Хосе Фреихо (Juan José Freijo), директор по у...
322
О нестандартных решениях международной компании
1347
Магистр вина Франк Смулдерс: "Хорошее вино не обяз...
8060
Опыт сотрудничества испанского ритейлера и компани...
2226
Игорь Фомин, генеральный директор компании «Дар», ...
4097

In the USA, Tesco Fresh & Easy has announced that sales of its reusable canvas bags have moer than doubled since introducing a USD0.99 option in October. The company introduced the budget canvas bag in order to reduce the number of plastic single-use bags it gives away to customers.

www.planetretail.net

Tesco Fresh & Easy success with reusable bagsTesco, Fresh & Easy, success, reusable, bags
https://www.retail.ru/local/templates/retail/images/logo/login-retail-big.png 243 67
Tesco Fresh & Easy success with reusable bags
https://www.retail.ru/local/templates/retail/images/logo/login-retail-big.png 243 67
SITE_NAME https://www.retail.ru
https://www.retail.ru/news/34084/2018-07-18