03.12.2008 3 декабря 2008, 00:00 2526 просмотров

Tesco Fresh & Easy success with reusable bags

In the USA, Tesco Fresh & Easy has announced that sales of its reusable canvas bags have moer than doubled since introducing a USD0.99 option in October. The company introduced the budget canvas bag in order to reduce the number of plastic single-use bags it gives away to customers.

www.planetretail.net

Статья относится к тематикам: Зарубежный опыт
Поделиться публикацией:
От особенностей поведения до особенностей потребле...
503
Илья Блинов, генеральный директор компании «Милфор...
577
Виктория Харламова, руководитель направления китай...
617
Артем Тараев, генеральный директор «К-раута»
1697
Применение 54-ФЗ на примере сети из 48 магазинов
545
Количество наименований в чеке увеличилось на 20%,...
580

In the USA, Tesco Fresh & Easy has announced that sales of its reusable canvas bags have moer than doubled since introducing a USD0.99 option in October. The company introduced the budget canvas bag in order to reduce the number of plastic single-use bags it gives away to customers.

www.planetretail.net

Tesco Fresh & Easy success with reusable bagsTesco, Fresh & Easy, success, reusable, bags
http://www.retail.ru/local/templates/retail/images/logo/login-retail-big.png 243 67
Tesco Fresh & Easy success with reusable bags
http://www.retail.ru/local/templates/retail/images/logo/login-retail-big.png 243 67
SITE_NAME http://www.retail.ru
http://www.retail.ru/news/34084/2017-05-24