Крупные мировые ритейлеры
Марка. Бренд
FMCG. Продуктовый ритейл. Алкоголь
4 июня 2013, 14:22 2467 просмотров

Auchan to rebrand all Metro Group’s Russian Real stores in 2013

Auchan’s Russian Sales Director, Wilhelm Hubner, says Metro Group’s 16 Real hypermarkets are to be rebranded by the end of 2013. The acquired outlets range between 6,000-11,000 square metres (65,000-118,000 square feet). They will be converted to Auchan or Auchan City banners depending on their size.

Talking to Prime newspaper, Hubner stated: “After the inauguration of the first store, we will meet to discuss the success of the conversion. Depending on the reaction of our customers and staff, we will do final adjustments. Our goal is to finish everything by the end of this year.”

It is estimated it would take between four to six weeks to rebrand each store. In parallel, the French retailer is planning to open four new Russian hypermarkets this year, and a further 10 in 2014.

Planet Retail
Поделиться публикацией:
Актуально
Комплексное оснащение магазинов: новые проекты в Казахстане
609
Решения 4RM Systems под ключ для магазинов разных форматов.
Сергей Поляков, Holding Finance Broker: «Прежде чем начать торговать с Индией, нужно оценить возможные риски»
282
Как вести бизнес в Индии? С чего начать? И каковы перспективы этого направления?
Мобильное приложение сети «Виктория» показывает результаты: больше лояльности, вовлеченности и продаж
223
Приложение установили более 300 тысяч человек.
Постное меню: мода на здоровье
319
Спрос, продажи и предложение обсуждают рестораторы и поставщики.
Подписывайтесь на наши новостные рассылки, а также на каналы  Telegram , Vkontakte , Дзен чтобы первым быть в курсе главных новостей Retail.ru.
Добавьте "Retail.ru" в свои источники в Яндекс.Новости
Загрузка
Auchan to rebrand all Metro Group’s Russian Real stores in 2013

Auchan’s Russian Sales Director, Wilhelm Hubner, says Metro Group’s 16 Real hypermarkets are to be rebranded by the end of 2013. The acquired outlets range between 6,000-11,000 square metres (65,000-118,000 square feet). They will be converted to Auchan or Auchan City banners depending on their size.

Talking to Prime newspaper, Hubner stated: “After the inauguration of the first store, we will meet to discuss the success of the conversion. Depending on the reaction of our customers and staff, we will do final adjustments. Our goal is to finish everything by the end of this year.”

It is estimated it would take between four to six weeks to rebrand each store. In parallel, the French retailer is planning to open four new Russian hypermarkets this year, and a further 10 in 2014.

Planet Retail
metro group, auchan, retailerAuchan to rebrand all Metro Group’s Russian Real stores in 2013
https://www.retail.ru/local/templates/retail/images/logo/login-retail-big.png 67243
https://www.retail.ru/local/templates/retail/images/logo/login-retail-big.png 67243
Retail.ru https://www.retail.ru
https://www.retail.ru/news/auchan-to-rebrand-all-metro-group-s-russian-real-stores-in-2013/2013-06-04


public-4028a98f6b2d809a016b646957040052