Russia-based X5 Retail Group is going to introduce a new format “Pyaterochka Maxi” which will be developed according Walmart’s Bodega Aurrera concept operated in Mexico. Bodega Aurrrera is a hard-line discount hypermarket concept offering a limited assortment of basic merchandise, focusing on food and housewares. Average sales area stands at just under 5,000 square metres, with each unit offering some 45,000 SKUs. The Bodega Aurrera format is developed in low income areas and small cities. This store concept will perfectly suit X5’s strategy of penetrating regional cities where consumer spending per capita is much lower than in big Russian cities.
30 апреля 2010, 00:00
2201 просмотр
X5 Retail Group to introduce new store concept
Теги:
x5 retail group
retail
Статья относится к тематикам: Общеотраслевое
Поделиться публикацией:
Актуально
«Пив&Ко» помогает разобраться в нюансах и настроить работу.
И другие кейсы торговых компаний.
Теперь менеджеры могут делать допродажи в моменте.
О том, как сети пришлось измениться для работы на новом рынке, чего удалось добиться за дв...
Подписывайтесь на наши новостные
рассылки,
а также на каналы
Telegram
,
Vkontakte
,
Дзен
чтобы первым быть в курсе главных новостей Retail.ru.
Добавьте "Retail.ru" в свои источники в Яндекс.Новости
Добавьте "Retail.ru" в свои источники в Яндекс.Новости
Загрузка
-
1.
-
2.
-
3.
-
4.
-
5.
-
1.
-
2.
-
3.Товар на полку: Уехать со склада: как продавать автомобили на маркетплейсах866
-
4.Статья: Как изменятся цены на продукты в 2024 году673
-
5.