Крупные мировые ритейлеры
21 мая 2009, 00:00 3492 просмотра

Tesco Fresh & Easy shifts focus to value

Tesco-owned Fresh & Easy is making major changes to put more focus on value and adding about 1,000 SKUs to its small format stores’ current 3,500 product assortment, Reuters reported. "This isn't about changing the concept of Fresh & Easy," Tesco spokesman Jonathan Church said. "What we've got to do is fine-tune the model for the customer we have before us today."

Church said the stores' new products would include Fresh & Easy quiche, pita chips and gourmet hamburger buns, low-priced store brands like the upcoming Mother's Joy breakfast cereal and nationally available items like Guerrero tortillas. www.planetretail.net

Теги: tesco value
Статья относится к тематикам: Крупные мировые ритейлеры
Поделиться публикацией:
Актуально
Сергей Поляков, Holding Finance Broker: «Прежде чем начать торговать с Индией, нужно оценить возможные риски»
178
Как вести бизнес в Индии? С чего начать? И каковы перспективы этого направления?
Мобильное приложение сети «Виктория» показывает результаты: больше лояльности, вовлеченности и продаж
152
Приложение установили более 300 тысяч человек.
Комплексное оснащение магазинов: новые проекты в Казахстане
497
Решения 4RM Systems под ключ для магазинов разных форматов.
Постное меню: мода на здоровье
176
Спрос, продажи и предложение обсуждают рестораторы и поставщики.
Подписывайтесь на наши новостные рассылки, а также на каналы  Telegram , Vkontakte , Дзен чтобы первым быть в курсе главных новостей Retail.ru.
Добавьте "Retail.ru" в свои источники в Яндекс.Новости
Загрузка
Tesco Fresh & Easy shifts focus to value

Tesco-owned Fresh & Easy is making major changes to put more focus on value and adding about 1,000 SKUs to its small format stores’ current 3,500 product assortment, Reuters reported. "This isn't about changing the concept of Fresh & Easy," Tesco spokesman Jonathan Church said. "What we've got to do is fine-tune the model for the customer we have before us today."

Church said the stores' new products would include Fresh & Easy quiche, pita chips and gourmet hamburger buns, low-priced store brands like the upcoming Mother's Joy breakfast cereal and nationally available items like Guerrero tortillas. www.planetretail.net

tesco, valueTesco Fresh & Easy shifts focus to value
https://www.retail.ru/local/templates/retail/images/logo/login-retail-big.png 67243
https://www.retail.ru/local/templates/retail/images/logo/login-retail-big.png 67243
Retail.ru https://www.retail.ru
https://www.retail.ru/news/tesco-fresh-easy-shifts-focus-to-value/2009-05-21


public-4028a98f6b2d809a016b646957040052